Kan ik mijn bestelling nog wijzigingen of annuleren?
Q
A
Als je een bestelling bij Fotofabriek hebt geplaatst en je wilt naderhand nog een wijziging doorvoeren of je bestelling annuleren, dan is het per bestelling afhankelijk of en in hoeverre dit mogelijk is. Fotofabriek maakt namelijk gebruik van een geautomatiseerd systeem dat alle bestellingen vrijwel direct na ontvangst in productie zet.
Wij adviseren daarom om de status van je order te controleren om te zien of jouw bestelling nog gewijzigd of geannuleerd kan worden.
- Log in en bekijk bij 'Mijn bestellingen' de status van je order.
- Is de status 'Nieuw'? Dan is jouw product nog niet in productie genomen en is een wijziging of annulering zeer waarschijnlijk nog mogelijk.
- Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via de chat of telefoon. Let op: het per mail doorgeven van wijzigingen of annuleringen kan in sommige gevallen te laat gelezen worden en daarom niet meer mogelijk zijn.
- Heeft de order een andere status dan 'Nieuw'? Dan zijn we al bezig met maken van jouw product en is een wijziging of annulering helaas niet meer mogelijk.